تحقیقات پیرامون تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک
پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۴۳ ب.ظ
Feb 23, 2014 - عنوان پاپان نامه: بررسی و مطالعه ی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک قالب بندی : PDF قیمت : رایگان شرح مختصر : این پژوهش با هدف بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک(گروه صنعتی بهمن) صورت گرفته است، تا با شناسایی عوامل موثر بر ...
تاثیر خدمات پس از فروش بر رضایت مشتریان
این پژوهش با هدف بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک (گروه صنعتی بهمن) صورت گرفته است، تا با شناسایی عوامل موثر بر رضایت و شکایت مشتریان، شرکت مزدا یدک را در کسب سطوح بالای رضایت در مشتریان یاری رساند. بدین منظور فرضیه و هدفهایی تعریف شده است. واحد آماری پژوهش مالکان ...
پایان نامه: بررسی تاثیر خدمات پس از فروش بر رضایت مشتریان
این پژوهش با هدف بررسی تاثیر خدمات پس از فروش بر رضایت مشتریان شرکت آسان موتور انجام گرفته است. ... همچنین بیشترین ضریب نارضایتی از عامل "تدوین جدول زمان و نرخ استاندارد تعمیرات و قیمت قطعات یدکی" از عوامل اساسی، و کمترین میزان نارضایتی از عامل"خوش قولی تعمیرگاه در رفع کلیه عیوب و تحویل به موقع خودرو" از
پایان نامه با موضوع بررسی و مطالعه ی تاثیر خدمات پس از فروش بر میزان
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-بازاریابی با موضوع بررسی و مطالعه ی تاثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان درشرکت مزدا یدک(گروه صنعتی بهمن)
بررسی و مطالعه ی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در
بررسی و مطالعه ی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک این پژوهش با هدف بررسی تأثیر خدمات پس ازفروش بر میزان رضایت مشتریان ..... ید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 70 عنوان : رضایت مشتری - مشتری گرایی موضوع تحقیق : بررسی تأثیر خدمات پس از ...
[PDF]بررسی وضعیت خدمات پس از فروش خودروهای مزدا در ایران - پرتال جامع علوم ...
حفظ مشتری. بررسی فرهنگ سازمانی. ۲- حرفه ای شدن مدیریت خدمات پس از فروش. قلمرو ، جامعه و نمونه. 3- تأمین رضایت مشتری. قلمرو این مطالعه شامل تولید کنندگان و ... خدمات پس از فروش خودروهای مزدا در ایران چیست ؟ ج - سئوالات تحقیق در زمینه شناخت وضعیت موجود شرکت. مزدا یدک. ۹- آیا نیازهای آشکار و پنهان مشتریان دسته بندی شده اند ...
« بررسی وضعیت خدمات پس از فروش خودروهای مزدا در ایران » / مجله / 0fn52
Mar 16, 2017 - به همین منظور مطالعه ای در این زمینه با هدف مشخص نمودن کاستی ها و نواقص موجود در خدمات پس از فروشخودروهای مزدا در ایران و نیز پیشنهاداتی به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان ، انجام شده که کارفرمای این پروژه شرکت مزدا یدک و مجری آن شرکت توسعه اندیشه فردا (سبا) بوده که در این مقاله گزارش این طرح ارائه شده است.